Tuesday, March 16, 2010

manusia begitu dan begini

kau dan aku berdua di sini
ku gembira
dengan cara ku
ku bahagia
dengan hidupku
namun tidak ku tahu adakah kamu jua begitu
adakah kamu bahagia
dengan adanya aku dalam kehidupan mu
adakah kamu sengsara melihat ku dimatamu
hanya kamu yang tahu
dan aku tetap begini
aku dengan caraku
dan kamu dengan caramu
kita masing- masing berbeza

kau dan juga aku
punyai hati dan naluri yang berbeza
apa yang aku mampu
jika kau tidak menyenangiku
apa yang aku terdaya
jika kau jelik melihatku
namun ingin ku bertanya
apa sebenarnya yang kau mahu
adakah kerana mulutku
adakah kerana diriku
adakah kerana milikku
hanya kau yang tahu
adakah puncanya aku
adakah puncanya kau
hanya kau juga yang tahu
namun jika puncanya aku
sepuluh jari ku pohon
kerana ku cuma insan biasa
namun jika puncanya kau
what can i do
sebab ko memang begitu
dan itu juga hanya kau yang tahu
kenapa dan mengapa kau begitu

No comments:

Post a Comment